2014. július 20., vasárnap

3.rész

Másnap reggel a csengőnkre ébredtem.Ki lehet az ilyen korán?Nem nagyon foglalkoztam vele , úgy gondoltam , hogy majd keresztanya kinyitja.Pár perccel később kopogtak az ajtómon.
-Gyere-szólaltam meg
Az ajtón Castiel nyitott be.
-Hát te?-kérdeztem
-Mondtam , hogy elkísérlek , hogy ne késs el.
-Miért?Már ennyi az idő?
-Fél nyolc van.Már azt hittem kész vagy
Nem válaszoltam , csak kipattantam az ágyból és a fürdőszobába mentem.Gyorsan lezuhanyoztam,fogat mostam és megfésülködtem.Kiszaladtam a fürdőszobába és akkor jöttem rá , hogy Castiel előtt állok egy szál törölközőben.A szekrényemből kiszedtem pár ruhát (a szokásosnál sokkal gyorsabban) és visszaszaladtam a fürdőbe.Castiel természetesen végig rajtam tartotta a szemét.Mikor felöltöztem a szobámba mentem ahol Cas a telefonját nyomkodta.


-Kész vagy?-kérdezte
-Igen mehetünk.
Elindultunk a suliba.Nem siettünk , mert tudtuk , hogy az első óra felére érnék csak be és annak semmi értelme sincs.Szóval mikor megérkeztünk az udvaron maradtunk és leültünk egy fához.Párperc múlva kicsengettek és mindketten mentünk a dolgunkra.Én az osztályba mentem lerakni a táskámat , de Rosaba ütköztem.
-Szia!Bocsi csak siettem.
-Szia!Semmi baj.Miért nem voltál első órán?Na , de mindegy is gyere a lépcsőházba ott vannak a többiek is.
-Oké csak lerakom a táskám.
Rosalya bólintott és visszament a lépcsőházba.Leraktam a táskám és én is oda mentem.
Ott mindenki a lépcsőn ült 









Én is leültem Rosa mellé aki rögtön kérdezgetni kezdett.
-Miért nem voltál első órán?
-Elaludtam.
-Castiel is?
-Nem , ő nem.
-Akkor te se?
-Ajj Rosa.-sóhajtottam és elmeséltem neki az egész reggelemet.
-Te meg Castiel?-mosolygott Iris
-Semmi ilyesmiről nincs szó.Váltsunk inkább témát
-Oké.Jössz ma vásárolni?-kérdezte Rosa
-Persze.Ki jön még?-néztem körbe a társaságon.
-Én nem tudok.-szólalt meg Viola.Nem nagyon beszédes lány
-És én sem-értett egyet vele Iris
-Akkor ketten megyünk?-néztem a mellettem ülő lányra.
-Igen-bólogatott-Cseréljünk telefonszámot , mert lehet közbejön neked is valami.Lehet Castiel elhív valahova.-vigyorgott
-Már megint itt tartunk?Oké cseréljünk.-de mikor ezt kimondtam becsengettek.Mindannyian bementünk órára és szünetben számot cseréltünk.Az órák hamar elteltek és kimentem az udvarra , hogy induljak haza.Egyszer még körbenéztem , de Castiel sehol sem volt.Az órákon sem volt bent és most sincs itt.Biztos ellógta a napot , nála ez nem meglepő.Elindultam haza otthon átöltöztem egy kicsit kényelmesebb ruhába és felkötöttem a hajam,








1-2 óra múlva Rosalya jött be az ajtómon
-Még nem készültél el?
-Úgy nézek ki?-nevettem fel
-Na siess , mert még nagyon sok dolgunk van.
Bementem a fürdőszobába és felvettem a kikészített ruháimat.A hajamat kiengedtem és megfésültem.





Elindultunk vásárolni.Bejártunk 6 boltot és több mint 5-5 szatyorral ültünk be egy falatozóba.Leadtuk a rendeléseket , megettük és hazaindultunk.Egy darabig együtt mentünk aztán elváltak útjaink. Otthon megmutattam keresztanyának miket vettem és lefeküdtem aludni.


Emily ruhái:







Itt a 3. rész :) Remélem tetszett.Pipálni és komizni ér :)






































2 megjegyzés: