2014. július 5., szombat

1. rész








Egész éjszaka semmit nem aludtam.Hajnalban 5 óra körül sikerült 2 órát körülbelül.Magamtól felkeltem még az órám csörgése előtt , ezért megnéztem hány óra és nem hittem a szememnek 7:15
-Úristen-kiáltottam fel.Kipattantam az ágyból , besiettem a fürdőszobába.Gyorsan lezuhanyoztam , megfésülködtem és egy kis sminket is raktam fel , de tényleg nem sokat , sose szerettem azokat a lányokat akik 6 kiló vakolattal mászkálnak a fejükön na de mindegy.Visszamentem a szobámba és felöltöztem . Tipikus olyan "első nap az új suliban fogalmam sincs mit vegyek fel " fejjel keresgéltem a szekrényemben mígnem meglettek a megfelelő ruhák . Egy rózsaszín felsőt vettem fel , fekete csőnadrággal , egy fekete topánkával , csillaggal a hajamban.


Leszaladtam a lépcsőn és a hűtőn egy kis papír volt egy üzenettel:


                        "Emily! Ma kicsit korábban  kellett bemennem dolgozni sajnálom.
                         Sok sikert az iskolához , a tízóraid a hűtőben találod.
                                                                                      Puszi: Keresztanya "  


Akkor ezért nem keltett fel.Kivettem a hűtőből a tízóraim és bedobtam a táskámba , majd elindultam a suliba .Szerencsére pont sikerült beérnem mire csengettek , szóval épp rohantam be az osztályba amikor nekiütköztem valaminek ... azaz valakinek.
-Héé!Vigyázhatnál jobban is-szólt rám  idegesen egy vörös hajú srác.
-Ohh.Bocsi , csak nagyon sietek , mert becsengettek és nem szeretnék elkésni
-Ááh!Szóval egy jó kislánnyal állok szemben.-vigyorodott el
-Nem vagyok jó kislány , csak nem szeretek késni-magyaráztam ki magam , bár fogalmam sincs , hogy minek
-Már úgyis elkéstél.Mi lenne , ha bebizonyítanád , hogy nem vagy jó kislány?
-Mire gondolsz vöröske?
-Gyere fel velem a tetőre.
-De..-hiába akartam mondani még valamit , megfogta a csuklóm és már vonszolt is maga után .
Már a lépcsőházban jártunk amikor az igazgatónő , azt hiszem , hogy az volt , állított meg minket
-Maguk meg mit keresnek itt becsengetés után?-kiabálta.Fehér haja egy kicsit szétállt és arca kipirosodott.Na Emily most gondolkozz.
-Ööö..mi csak.. ööö.. a...a.. mosdóba megyünk.-mondtam ki az első dolgot ami eszembe jutott.Ránéztem a vörösre aki csak lehajtotta a fejét és a válla rázkódott , vagyis röhögött.
-Azonnal menjenek vissza a termükbe.-kiabált még mindig.
-R-rendben.-motyogtam és magammal rántva a vöröskét mentünk vissza , de csak a folyosóra , mert igazából fogalmam sem volt hol van órám.A vörös persze még mindig röhögött.
-Most komolyan? A mosdóba? Jobbat is kitalálhattál volna.
-Jól van na nem számítottam rá , hogy első napomon elkap az igazgatónő veled.
-Én se , de akkor is , mosdó?  - most már csak vigyorgott.
-Ha-ha
-Na jó inkább mond meg mi a neved
-Emily . És a tied?
-Azt hittem tetszik a vöröske.
-Igen jó név , de kíváncsi vagyok az igazira is.
-Castiel-mondta-Hol van órád?
-Nem tudom , mint mondtam új vagyok.
-Oké akkor hányadikos vagy?
-10.
-Akkor a főfolyosón lévő osztályba.Kivan írva egyébként.
-Neked?-kérdeztem vissza
-Nekem is- vigyorgott
-Ohh szóval te az osztálytársam vagy.
-Bizony
-Nagyszerű.Akkor jössz vagy maradsz?
-Maradok és szerintem neked is azt kellene.
-Miért?
-Mert körülbelül 15 perc van még az órából , meg amúgy is , mit mondasz?Mosdóban voltál velem , mi? -nevetett fel ismét.
-Jó maradok-ültem le a fal mellé
-Na ugye.
Ő is úgy tett , mint én és beszélgetni kezdtünk.Mikor kicsengettek mindenki ment a saját dolgára.Én pl. a DÖK terembe mentem , ahol egy szőke fiúval találkoztam
-Ööö.. szia! Nathanielt keresem.
-Szia!Én vagyok. Emily igaz?
-Igen
-A papírjaiddal kapcsolatban jöttél?
-Igen.Minden rendben van?
-Persze.Már csak egy igazolványkép és 25 $ hiányzik.Ezeket majd oda kell adnod az igazgatónőnek.
-Rendben
-Miért nem voltál első órán?
-Elaludtam és igazából fogalmam sem volt , hol van az osztályterem.
-Értem.Itt van a főfolyosón , de kivan írva , úgyhogy megtalálod
-Rendben , köszönöm.Nem tudod hol lehet képet csináltatni?
-A bazárban lehet , én ott csináltattam.
-Oké köszi.
Kimentem a teremből , elsiettem a bazárba ami egyáltalán nem volt messze.Megcsináltattam a képet és siettem is vissza , de mire odaértem már becsengettek.
-Király megint elkéstem.-motyogtam
Bementem a tanáriba , hogy odaadjam a papírjaim az igazgatónőnek.
-Emily!Már megint maga?Azonnal menjen órára!-förmedt rám rögtön az igazgatónő.Nem igaz , ez mindig ideges?
-Csak a papírjaimat hoztam
-Ohh igen?Ebben az esetben adja ide és menjen órára.-te jó ég ez megnyugodott.Így is lehet látni? Aztaa
-Rendben.-mondtam és kisiettem a tanáriból
Bementem a terembe ahol a tanár már bent volt.Milyen meglepő ez becsengetés után.
-Kisasszony!Hol volt eddig már több , mint 10 perce becsengettek
-Elnézést az igazgatónőnek vittem a papírjaimat.
-Rendben üljön le
Végignéztem az osztályon és csak az utolsó padban ülő Castiel mellett volt hely , aki a zenelejátszóját nyomkodta.Mikor leültem mellé felnézett és elvigyorodott. Kitépett a füzetéből egy lapot és levelezni kezdtünk.Végig azzal szekált , hogy ahhoz képest , hogy nem szeretek elkésni mindig megteszem , én persze az ellenkezőjét állítottam.
Mikor kicsengettek nagyjából szétnéztem a suliba és találkoztam pár emberrel Rosalya nekem jött , mert sietett a barátjához , de azt mondta majd később beszélünk. Először vele találkoztam.Aztán Iris jött oda , hogy bemutatkozzon.A következő Kim volt akinek véletlenül én mentem neki.Aztán két fiúval is találkoztam az egyikőjüknek Alexy volt a neve , a másiknak Armin és éppen veszekedtek valami ruhán amit Alexy vett Arminnak . Mikor az összes óra eltelt indultam volna haza , de Castiel megállított.
-Mi az?-kérdeztem értetlenül
-Bepótolhatnánk azt amit reggel az igazgatónő megzavart.
-Felőlem.-egyeztem bele.
Megfogta a csuklóm és ismét maga után kezdett vonszolni.Végül felértünk a tetőre.

-Na , hogy tetszik?
-Ez..ez gyönyörű
-Tudom.
-Többször is jártál már itt?
-Igen ideszoktam járni gondolkodni.
-Tényleg?-elég fura ezt hallani a vöröskétől
-Dehogy! Te kinézel ilyet belőlem? -röhögte el magát
-Na jó tényleg hülye kérdés volt - nevettem el magam
-Egyszer voltam itt-válaszolt most már igazat , legalábbis azt hiszem.
Még maradtunk egy darabig , aztán hazakísért
-Köszönöm , hogy megmutattad nekem ezt és azt is , hogy hazakísértél.
-Szívesen.
-Nem jössz be?
-Bocsi most nem
-Oké akkor szia
-Szia-mondta és hátat fordítva  nekem elindult.
Bementem a házba és nekidőltem az ajtónak.
Kicsit elgondolkoztam , mert keresztanyának eléggé sikerült megijesztenie
-Már bejöttél?Azt hittem egy kicsit tovább álldogáltok kint.
-Ohh keresztanyu tudod  hogy megijesztettél?
-Sajnálom.Csak nem a vörös fiúcska körül jártak a gondolataid?-mosolygott
-Nem ő csak hazakísért és amúgy is csak egy barát
-Hát persze.Na gyere egyél , a kedvencedet főztem.
-Semmi persze , komolyan így van.
-Jól van , jól van értem , de gyere már ,  kifog hűlni
-Megyek már
Megettem a késői ebédemet és felmentem a szobámba.Házi nem volt , úgyhogy felnéztem facebookra 7 új jelölés. Megnéztem kik azok Nathaniel , Castiel , Iris , Kim , Rosalya , Alexy és Armin  . Természetesen mindenkit visszajelöltem és 10 óra fele lefeküdtem aludni.



Ez az első rész remélem elnyerte a tetszéseteket :) Komizni természetes ér :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Kövit HAMAR!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Hamarosan hozom :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó :) Mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés
  4. Jó csak egy problemám van. Van egy másik blog a Drága Vöröském! Miért vagy te vörös?-blog és az már régebben készült mint a tied és benne is Castiel volt Vöröske.

    VálaszTörlés
  5. Jó csak egy problemám van. Van egy másik blog a Drága Vöröském! Miért vagy te vörös?-blog és az már régebben készült mint a tied és benne is Castiel volt Vöröske.

    VálaszTörlés
  6. Jó csak egy problemám van. Van egy másik blog a Drága Vöröském! Miért vagy te vörös?-blog és az már régebben készült mint a tied és benne is Castiel volt Vöröske.

    VálaszTörlés